måndag, oktober 13, 2008

Helgens låt

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejer med gitarr funkar.

Men Meghan Julius är ju drottningen av de alla. Trots att hon sitter i sitt garage och sjunger låter hon grymt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=TEPixxM9xFg

Anonym sa...

Håller med dig, Kajen. Meghans version av "First day of my life" är helt briljant (för övrigt en av mina favoritlåtar alla kategorier).

Cliff Hanger sa...

Söt tjej. Ser hemsnickrat ut. Är hon möjligtvis någon du känner privat?

Anonym sa...

Sluta pussas nu och kom tillbaka till bloggträsket :o)

Anonym sa...

Jag känner igen den här melodin... har ett starkt minne av att allt runt omkring bara slutar att existera..

- en förfest - ensamma i köket - Ana Free på repeat -

Helt plötsligt finns det där som man alltid längtat efter.

// Frackles

Henrik sa...

Cliff Hanger,
Näe. Hon är portugisiska. Hittade henne genom en rekommendation från Johan Rheborgs blogg. Den här låten har jag fastnat mest för - av olika anledningar...

Inrerum,
Jag trivs bättre i pussträsket just nu! ;)

"Anonym",
Jag tror också att tiden frös där i den stunden. Det säger väl rätt mycket att en bräcklig Ana Free från en halvtaskig köksradio lyckades "överrösta" skräniga Singstar-röster på, typ, 864 decibel.

Det ögonblicket spelar jag gärna på autorepeat. Gång efter gång.

It's time!

Anonym sa...

Vadå "skräniga SingStar-röster"...???

/Sofia